logo healthstyle
portal healthstyle.pl

PORTAL O ZDROWIU

rotator rotator rotator
rotator
O żywocie mięśni
Fitness
10-06-2014
Jeśli myślisz o tym, by na poważnie zająć się budowaniem atletycznej sylwetki i już wykupiłeś karnet na siłownię, pozostań jeszcze chwilę w domu i zajrzyj do lodówki.
foto1
Przede wszystkim żywot mięśni rozpoczyna picie dużo płynów oraz spożywanie posiłków zawierających błonnik oraz inne – wymienione poniżej witaminy i minerały. Jemy zatem chude mięso i orzechy (niestety niekoniecznie te solone i w panierce), by dostarczyć organizmowi białka. Niezbędnych aminokwasów dostarczą jajka. Posilony, zwarty i gotowy organizm może przejść następnie do fazy ćwiczeń. Najlepsze są treningi siłowe. Jednak istotne jest zachowanie ich systematyczności, np. dwa/trzy razy w tygodniu po ok. 30 min. Można je też przeplatać ćwiczeniami aerobowymi. Pamiętając o rozłożeniu wysiłku w czasie, można samodzielnie zaplanować sobie treningi albo skorzystać z zakupionego w tym celu karnetu na siłownię – jak już wspomniano wyżej. A po treningu warto wypić napój białkowy, na przykład czekoladowy. Zasada jest taka, żeby dostarczyć organizmowi budulca (stąd różnorodność wartościowych składników w diecie), ale przy tym trzeba pamiętać, żeby nie przesadzić. Zbyt wiele spożytych kalorii może zaowocować rozrostem tkanki tłuszczowej – nie mięśni.
Fitness
10-06-2014
foto1
… czyli o tym, po co tak naprawdę jest nam to całe odchudzanie. I czy możliwy jest „zdrowy” egoizm?
Fitness
10-06-2014
foto1
Nic dziwnego, że w czasach, kiedy liczy się szybciej i więcej, jednym z najpopularniejszych przedrostków jest słówko super. Mamy oto superkino, supergościa, superdietę, a ostatnio nawet superżywność.
Fitness
10-06-2014
foto1
Na starzenie się nie ma rady. Jednak dzięki odpowiedniemu odżywianiu się można zapobiec nieprzyjemnym objawom przekwitania.
kalkulator bmi