logo healthstyle
portal healthstyle.pl

PORTAL O ZDROWIU

rotator rotator rotator
rotator
Być albo nie być jak zombie
Fitness
10-06-2014
Decydując się na realizację założonych sobie celów, trzeba jakoś znaleźć na to siłę. Mówiąc zatem A, trzeba powiedzieć i B. Jakie B?
foto1
Ano, nie ma w tym momencie ważniejszego B niż to obecne między innymi w pietruszce, zbożach, nasionach słonecznika, kiełkach… Okazuje się, że przede wszystkim witaminy z tej grupy mają moc zwalczania efektu zombie, na który składają się: wysuszona i poszarzała cera, cienie pod oczami, wypadające włosy. Innymi ważnymi składnikami pokarmowymi, sojusznikami zrzeszonymi przeciwko efektom chronicznego zmęczenia, są: magnez, cynk, żelazo i witamina C. Pomijając przypadki, w których ciągłe znużenie i senność są objawem poważnej choroby takie jak anemia, cukrzyca, czy dysfunkcje tarczycy (wyeliminują je lub potwierdzą badania lekarskie), można samemu zaradzić takiemu stanowi rzeczy. O poranku najlepsze będą bogate w węglowodany płatki owsiane. Na obiad danie z fasoli lub z fasolą, bogatą przede wszystkim w białko i magnez. Innym razem polecamy zjeść jajko. Jako przekąskę można zaaplikować sobie garść orzechów (pistacje na przykład wyrównują poziom elektrolitów utraconych podczas wysiłku fizycznego). Do popicia zielona herbatka. Przy okazji jeszcze przypomnienie o nawadnianiu zmęczonego organizmu niegazowaną wodą (w dużej ilości). Można też zjeść kawałek arbuza – zawiera on ok. 90 % wody. Na zdrowie!
Fitness
10-06-2014
foto1
Japończycy zachwalają wodorosty, podkreślając ich właściwości odżywcze. Sprzyjają one również odchudzaniu.
Fitness
10-06-2014
foto1
Nic dziwnego, że w czasach, kiedy liczy się szybciej i więcej, jednym z najpopularniejszych przedrostków jest słówko super. Mamy oto superkino, supergościa, superdietę, a ostatnio nawet superżywność.
Fitness
10-06-2014
foto1
Często zdarza się, że wakacyjny odpoczynek niweczy cały wysiłek włożony w odchudzanie. Jak temu zaradzić i o czym pamiętać w czasie błogiego relaksu dla ducha i ciała?
kalkulator bmi